• Pozycjonowanie tylko z nami

    Pozycjonowanie Tylko z nami

Audyt SEO to odpowiedź na najważniejsze pytania dotyczące Twojego serwisu. Jeśli chciałbyś, aby Twoja strona pojawiała się odpowiednio wysoko w wynikach wyszukiwania i jednocześnie zależy Ci dobrym wykorzystaniu tego ruchu to jest to usługa stworzona właśnie z myślą o Tobie.

 

Czego możesz dowiedzieć się z audytu SEO

 

Tego typu audyt daje Ci odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące Twojej witryny. Z jednej strony dowiesz się co musisz zrobić, aby strona była zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek. Poznasz jej słabe oraz mocne strony w tym aspekcie. Z drugiej strony otrzymasz wartościowe informacje na temat użyteczności Twojego serwisu. To właśnie od tego w dużej mierze zależy właściwe wykorzystanie ruchu na stronie. Jeśli bowiem użytkownicy nie potrafią odnaleźć się w serwisiei dotrzeć do interesujących ich informacji to szybko opuszczą witrynę i być może przejdą do strony konkurencji. Audyt SEO da Ci także niezwykle przydatne wskazówki dotyczące tworzenia przekazu tekstowego oraz podstawowe informacje o Twoich Klientach: skąd przychodzą, co nakłania ich do zamówienia? Co powoduje, że opuszczają oni stronę? To oczywiście tylko niektóre pytania, na które postaramy Ci się odpowiedzieć w obszernym dokumencie podsumowującym nasze obserwacje i badania.

 

Korzyści płynące z audytu SEO

 

Ø  Skuteczne wsparcie dla pozycjonowania

Ø  Zwiększenie ilości zaindeksowanych podstron

Ø  Analiza fraz kluczowych generujących wartościowe wejścia

Ø  Lepsza klikalność na linki w wynikach wyszukiwania

Ø  Zwiększenie ergonomii i użyteczności strony

 

Wyniki audytu możesz wykorzystać na wiele sposobów. Po pierwsze poprawiając użyteczność swojej strony i tym samym lepiej wykorzystując wygenerowany na niej ruch. Poprawa użyteczności to także większe zadowolenie ze strony potencjalnych Klientów oraz więcej zamówień. Druga kwestia to planowanie pozycjonowania. Aby strona mogła wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania musi spełniać odpowiednie kryteria narzucone przez wyszukiwarkę. Przede wszystkim musi być na niej odpowiednio zredagowana warstwa tekstowa. Zdarza się, że wykorzystane technologie podczas budowy witryny uniemożliwiają robotom wyszukiwarki dotarcie do określonych zasobów serwisu. Wyniki audytu SEO powiedzą Ci, które części serwisu wymagają poprawy i wskażą programiście problemy, na które powinien zwrócić uwagę.